czwartek, 19 grudnia 2013

Liebster Blog Awards

Witajcie moi drodzy! :D Mam kilka bardzo ważnych wiadomości co do bloga i rozdziałów. A więc...
Dostałam nominację do Liebster Blog Awards (o Boże! :D) od http://mroczna-tajemnica.blogspot.com. Nie wiem czemu, ale naprawdę dziękuję. :)
Pytania:

1. Masz zwierzątko? 
-Tak, suczkę, która nazywa się Pchełka. 

2. Gdzie chciałabyś/chciałbyś pojechać za granicę?
-Londyn, ponieważ każdy wie, że powstało tam 7 najlepszych filmów na świecie (oczywiście mówię o Harrym Potterze:). Jednak moim marzeniem jest podróż do Turcji, Egiptu bądź Norwegii.

3. Podoba ci się twoje imię?
-Tak. Mimo, że kilka lat temu po prostu go nienawidziłam, to dzisiaj uwielbiam je. :)

4. Czemu zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga?
-Zaczęłam pisać tego bloga, bo nie miałam konkretnego hobby. Jednak po zobaczeniu ile komentarzy czy wyświetleń ma te opowiadanie łzy szczęścia aż same cisną się do oczu.

5. Co robisz w wolnym czasie?
-Nigdy nie mam wolnego czasu, ale jeśli znajdzie się takowy to oglądam film, piszę rozdział 1 i uczę się. :)

6. Nosisz okulary? 
-No i tu mnie macie! :D Noszę, jednak kompletnie nie są mi potrzebne. Jednak strasznie się do nich przyzwyczaiłam, ale na drugi rok zacznę chodzić bez nich. 

7. Masz długie czy krótkie włosy?
-Jak najbardziej potrafię to staram się je zapuszczać. Jednak nadal nie jest to wymarzona długość. ;/

8. Gdybyś musiał kogoś poświęcić, kto miałby to być? 
-Nikogo. Naprawdę nikogo. Osoby, które znam to moi przyjaciele bądź rodzina, a wrogów za dużo nie mam. 

9. Jakie jest twoje hobby?
-Jak już wspomniałam - pisanie. Ale także gram w piłkę nożną w szkolnej drużynie dziewczyn, siatkówkę no i.... to wszysto! xD

10. Ile godziń około spędzasz w szkole/pracy? 
-W szkole spędzam około 6-7 godzin. ;/

11. Kim chciałbyś być? 
-Jeżeli mowa o przyszłości to archeologiem. A jeśli mówimy o jakiejś konkretnej osobie to prawdopodobnie Bellatrix. xD Zawsze ciekawiło mnie jakie myśli ma w tej swojej popapranej głowie. :D

Okej, dotarłam do końca. :) A więc... ja nominuję mniej osób, ponieważ nie czytuję zbyt dużo opowiadań, a są nimi:


Pytania:

1. Gdybyś mógł/mogłabyś być jakimś superbohaterem, to kogo byś wybrał/wybrała?
2. Ile masz lat? :D
3. Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga?
4. Twoje największe marzenie to...
5. Jaki jest twój wymarzony zawód?
6. Czy masz swoją "drugą połówkę"?
7. Jak masz na drugie imię?
8. Czy masz osobę, która jest twoim osobistym mentorem?
9. Czy podoba ci się mój blog? :D
10. Jaki kolor mają twoje włosy?
11. Twój ulubiony przedmiot w szkole? 

Druga wiadomość to taka, że nie mam czasu na napisanie rozdziału 1. Napewno nie zostawię bloga, ale z pewnością pod koniec grudnia dopiero pojawi się dalsza część opowiadania. Przykro mi to mówić, ale naprawdę muszę mieć dobre oceny w szkole, a poza tym w styczniu jadę na 3 konkursy (j. polski, historia, j. angielski), więc... nie wiem co z rozdziałem. Musicie cierpliwie czekać, jedynie o to was proszę.

4 komentarze:

  1. Magne, dziękuję ci za nominację, ale niestety nie mogę jej przyjąć. Po pierwsze, już kiedyś ją raz dostałam, a po drugie, zasady tego wyróżnienia już nie obejmują mojego bloga; bądź co bądź, 69 obserwatorów to już jest jakaś liczba, a blog jest raczej znany.
    Pozdrawiam,
    Seya.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację <3
    No ja mam nadzieję, że jednak dasz radę napisać coś do końca roku :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Awards! Więcej na swiat-dnia-i-nocy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wykonana praca? :D Ja jeszcze nie dodałam pierwszego rozdziału. ; 33
      Ale dziękuję. <3

      Usuń