sobota, 14 grudnia 2013

Powitanie :)

Hej, tutaj Magne ♥ . Albo raczej Julia (jak wolicie :). Ten blog zrodził się w mojej głowie tak nagle, w jeden dzień. Mimo, że mam już pomysł na opowiadanie to prolog muszę dokończyć i jeszcze kilka razy przeanalizować. W zakładce "Żongler" macie opisane całe opowiadanie w pigułce. Zapraszam również do "Spam" gdzie możecie reklamować swoje blogi do woli. :) Prolog pojawi się prawdopodobnie jutro, ponieważ w czasie szkoły nie mam czasu. 
To chyba na tyle. Życzę miłego dnia i pozdrawiam! <3

3 komentarze:

  1. Przeczytałam "pigułkę" w Żonglerze i szczerze, zaciekawiła mnie ^^
    Teraz czekam na prolog, bo sądzę, że będzie to wybuchowa mieszanka. Lubię Snape'a, ale parowanie go z Hermioną zrobiło się już poniekąd nudne, a tu proszę, wykazałaś się oryginalnością :D
    Podoba mi się, intryguje mnie ta śpiączka głównej bohaterki ;)
    Czekam (nie)cierpliwie na prolog!
    Aha i na pewno wygodnie byłoby, gdybyś dodała na swojego bloga dodatek "obserwację", to ułatwiłoby mi śledzenie Twoich nowych postów ;3

    ~ http://no-rules-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze dziękuję za komentarz. :) I tak, Hermiona/Snape to poniekąd już nudny paring, a ja chciałam stworzyć coś co zaciekawi i zaintryguje czytelników.
    I cieszę się, że chciałabyś drążyć dalej w tą historię. :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No, wybacz, z lekkim opóźnieniem, ale dodałam Cię w końcu do linków :D No cóż mam rzec, czekam na prolog :D Mam nadzieję, że jutro się ukaże.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń